کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9318 | مشاهده و دانلود: 749233856 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/01 | اعضاء: 317824 | نظرات: 37945
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

بروزرسانی PowerToys با رفع باگ و بهبود روشنایی برای ویندوز ۱۱ و ۱۰

شرکت مایکروسافت یک بروزرسانی کوچک برای نرم‌ افزار PowerToys در ویندوز ۱۱ و ۱۰ منتشر کرده است. نسخه ۰.۸۲.۱ هم‌ اکنون در گیت‌ هاب با مجموعه‌ای از رفع باگ‌ ها در دسترس است. این بروزرسانی به‌ طور خاص مشکلاتی را که باعث کرش کردن برنامه در ویندوز ۱۱ نسخه ۲۱H2 و همچنین مشکلات مربوط به روشنایی در ویندوز ۱۰ می‌شدند را برطرف می‌کند.

 

بروزرسانی PowerToys با رفع باگ و بهبود روشنایی برای ویندوز ۱۱ و ۱۰

 

این یک بروزرسانی اصلاحی برای رفع مشکلات کشف‌ شده در نسخه ۰.۸۲.۰ است که بر اساس گزارش‌ های کاربران برای پایداری نرم‌ افزار اهمیت داشتند.

 

  1. رفع مشکل کرش کردن PowerToys Run هنگام راه‌ اندازی در ویندوز ۱۱ نسخه ۲۱H2 (شماره ساخت ۲۲۰۰۰)
  2. رفع مشکل بیش‌ ازحد روشن بودن PowerToys Run در ویندوز ۱۰
  3. رفع مشکل محل نصب فایل‌ های DSC در نصب‌ های محدود به کاربر که باعث کارکرد نادرست دستور winget configure با PowerToys می‌شد.

 

نسخه ۰.۸۲ از PowerToys چند هفته پیش منتشر شد که شامل تغییرات و بهبود‌ هایی برای ابزار‌های موجود مانند Paste پیشرفته (ابزار جدید مبتنی بر هوش مصنوعی که در نسخه ۰.۸۱ ارائه شد)، ابزار انتخاب رنگ، PowerToys Run و موارد دیگر بود.

PowerToys یک مجموعه متن‌ باز از ابزارها است، به این معنی که هر کسی با مهارت‌ های لازم می‌تواند ایده‌ ها و ابزار‌های خود را برای راحت‌ تر کردن کار با این نرم‌ افزار برای همه ارائه دهد. برخی از ابزار‌های آینده شامل امکان سفارشی کردن اولین هفته سال و اولین روز هفته هستند. همچنین ممکن است به زودی ابزاری برای بهبود عملکرد ضعیف منوی راست‌ کلیک (context menu) در ویندوز ۱۱ ارائه شود.

اگر همچنان از ویندوز ۱۱ نسخه ۲۱H2 استفاده می‌کنید، توجه داشته باشید که پشتیبانی از این نسخه به پایان خود نزدیک می‌شود. مایکروسافت اخیراً تأیید کرد که پشتیبانی از ویندوز ۱۱ نسخه‌های ۲۱H2 و ۲۲H2 در اکتبر ۲۰۲۴ (مهر ۱۴۰۳) متوقف خواهد شد. این بدان معناست که این سیستم‌ عامل‌ ها در کمتر از ۹۰ روز دیگر بروزرسانی و وصله‌ های امنیتی دریافت نخواهند کرد. بنابراین، زمان آن فرا رسیده است که به نسخه جدیدتری از ویندوز ۱۱ ارتقا دهید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50510 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/04/23 تعداد مشاهده: 1030
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر